Hur integreras DL Bookit med CampTrac?

Passerkort laddas automatiskt med behörigheter och  pengar

När en hotellgäst eller campinggäst checkar in på sitt boende kan DL Bookit utfärda ett CampTrac kort som fungerar som passerkort för gästens boende samt betalkort på hotellet/campingen.

CampTrac kortet som utfärdas automatiskt från DLBookit fungerar under hela gästens vistelse i både rummet och i samtliga servicehus, duschar, elstoplar och andra platser där campingägaren använder CampTrac kortläsare.

När kortet utfärdas från DLBookit så laddas det också på ett belopp på kortet som gästen kan använda för att duscha i CampTrac Offline kortläsare som sitter i varje dusch, betala för att tvätta i tvättmaskiner och betala för att använda CamperClean för hantering av svartvatten och avloppsvatten.

Via DLBookit kan gästen när som helst förlänga sin vistelse så att giltighetstiden på kortet förlängs och ladda på mer pengar.

Automatisk IN checkning och UT checkning

CampTrac Cloud är helt integrerad med DLBookits självbetjäningsstationer där gästerna själva kan checka in och ut.

Gästerna laddar på pengar själva

DLBookit är fullt kompatibel med CampTrac Cloud laddningsstation.

I laddningsstationen kan gästen, själv, se sitt saldo på kortet och ladda på mer pengar vid behov med hjälpa av Swish och VISA/Mastercard. Kvittot skickas till gästen via mail så laddningsstationen är helt underhållsfri.

CampTrac Cloud laddningsstation är gjort för att sitta utomhus och är helt vattentätt och skyddad från värme och frost. Den monteras med fördel utanför receptionen eller vid varje servicehus där gästerna sköter sin korthantering själva.

PINkoder istället för passerkort

När en hotellgäst eller campinggäst utför en bokning i webtjänsten för DLBookit så skapar DLBookit automatiskt en unik 6-siffrig PIN kod som skickas till gästen via SMS och e-post.

PIN koden används på CampTrac Cloud systemets online anslutna kortläsare med knappsats för att öppna dörren till gästens boende samt olika faciliteter som gästen har tillgång till. Om gästen ändrar eller förlänger sin vistelse så uppdateras automatiskt PIN kodens giltighetstid.

Tack vare att PIN koden är unik per gäst så är pinkoderna spårbara och enkla stänga av om problem skulle uppstå. PINkoden skickas ut i god tid innan ankomst så att gästen kan sköta sig själv. Det betyder också att gästen kan ankomma till anläggningen trots att det är stängt.

Med pinkoden får sedan gästen tillgång till aktuell service på anläggningen. Lösningen hanterar även vanliga passerkort på samma sätt som pinkod.

Fördelar med denna lösning är att den är enkel att införa, enkel att underhålla, erbjuder fullständig spårbarhet, kostnadseffektiv och en långsiktigt hållbar lösning.

Vitec DL Systems AB utvecklar DLBOOKIT bokningslösning som är en anpassad programvara för besöksnäringen.

Företaget har funnits sedan början av 90-talet och har verksamhet i Söderhamn, kunderna finns över hela Sverige. Vår personal ser till att du får bästa tänkbara service vid igångkörning och support.

Vi hjälper företag inom besöksnäringen att bli mer framgångsrik genom att vara lyhörd för behov och erbjuda bästa lösningen genom att kombinera teknik, branschkunskap och service.

DLBookits integrationen med CampTrac Cloud hanterar passerkort, PIN-koder och APP. Läs mer här: DL Bookit

Bli integrationspartner idag!

Vi vill utforska möjligheter med dig – hjälp oss med vårt mål att leverera Världens Bästa Första Intryck®.

Jag vill ha offert!

Kontakta oss nu så återkommer vi med en offert.