Ny kortutlåningskiosk

Kortutlåningskiosk Kortbeställningskiosk
Den kombinerade kortbeställnings/kortutlåningskiosken automatiserar utlåning av passerkort till personal som glömt sina passerkort samt beställning av nya passerkort.

Share This Post

PartnerSec lanserar nya generationens kortutlåningskiosk med inbyggd kortbeställningsfunktion

Med den nya kortutlåningskiosken kan anställda på ett säkert sätt, med tvåfaktorsautentisering, utfärda sina egna tillfälliga passerkort om de glömt eller tappat sitt vanliga passerkort samtidigt som de avaktiverar sitt vanliga passerkort för att förhindra obehörig användning. Om de hittar sitt vanliga passerkort kan de återaktivera passerkortet själva i samma kiosk.

Den nya kortadministrationskiosken har tre huvudfunktioner:

  1. Utlåning av tillfälliga passerkort.
  2. Återaktivering av anställdas vanliga passerkort.
  3. Beställ ett nytt passerkort, inklusive fotografering.

I dag utfärdas tillfälliga passerkort av ordningsvakter eller en passersystemadministratör, vilket är ett avbrott i det dagliga arbetet och skapar onödigt arbete. PartnerSecs nya kortutlåningskiosk för anställda har nu automatiserat utlåning av dessa tillfälliga passerkort.

Carl-Hugo Bellmark, chef för New Business – PartnerSec


”– En del av våra kunder lånar ut så mycket som 50-60 kort om dagen och det kostar pengar och tar tid för säkerhetspersonalen att hantera. Med den nya kiosken försvinner inte bara denna fart, utan den går också snabbare.
Kiosken är kopplad till accesssystemet och sköter både utfärdande och återaktivering.
Den nya kortadministrationskiosken är en integrerad del av det automatiserade besökssystemet CavVisit. Med CavVisit är vårt fokus alltid att hjälpa våra kunder att automatisera så mycket som möjligt av manuella processer.”

LÄS FLER NYHETER

CavVisit Entra ID

Produkt och Säkerhetsnyheter April 2024

Produkt och Säkerhetsnyheter April 2024 – PartnerSec APV plattformen Utökad Microsoft Entra ID integration och NIS2-anpassning. Säkerhetsläget på Internet har lett till att cloudbaserade tjänster

conch inn camptrac digitalrez pin-koder

USA-etableringen ger resultat – PartnerSec får sin första kund i USA

PartnerSec levererar det cloudbaserade passersystemet CampTrac till Conch Inn & Marina, Bahamas, USA. Passersystemet kommer att styra hotellets alla dörrar med hjälp av kundunika PIN-koder. Lösningen består av att bokningssystemet DigitalRez begär unika 6-siffriga koder för varje bokning via passersystemets RESTFul API.

Jag vill ha offert!

Kontakta oss nu så återkommer vi med en offert.