Nästa generations passagesystem

Vårt cloudbaserade passagesystem är säkert, enkelt och smidigt att använda oavsett som du har en eller tusen dörrar som du vill styra. Öppna dörrarna med mobiltelefonen, nyckelbricka eller passerkort. Välj det som passar dina behov bäst. Räkna ut ditt pris på passagesystem här.

Fyll i vårt formulär så hjälper vi dig med alla dina frågor:

1. Vad?

2. Vem?

3. Ditt meddelande

Passagesystem har aldrig varit smidigare

Tack vare att passagesystemet  är cloudbaserat så kan vi sätta upp hela systemet åt er innan ni kör igång vilket gör att ni får ut det absolut mesta ni kan från passagesystemet. Passagesystemet  sköter sig själv och vi meddelar dig via SMS när det händer något viktigt. Välkommen till marknadens smidigast passagesystem.

Nästa generations passagesystem

Med smarta kortläsare som gör CampTrac att det blir enkelt för användarna att öppna dörrar på ett säkert sätt via mobiltelefonen eller passerkort.

Passersystem

Räkna fram ditt pris här

  1. Välj antal dörrar du vill sätta kortläsare med ellås på.
  2. Välj antal personer som ska använda passersystemet med passerkort, tagg eller vår APP.
  3. Vill du har en offert via e-post så klicka på ”Begär offert” fyll i formuläret så skickas en offert till dig.
 

Hur köper du?

Alternativt 1 – Intiell kostnad och sedan lägre månadsavgift.

Alternativ 2 – Finansering på passersystemet där samtliga delar i CampTrac ingår.

Vad ingår för varje dörr?

1st RTG box per dörr. Läs mer om våra Ready-To-Go boxar här.

När du väljer passersystemet CampTrac väljer du alltid rätt

  • Passerkort eller taggar ingår i priset – Nya varje år!
  • Vill du slippa hanteringen av kort och taggar så ingår vår APP också! För både iPhone och Android.
  • Cloudbaserat passersystem – Modernt.
  • Enkelt och Smidigt – Passar Alla.
 

Välj antal dörrar

1 dörr
45 dörrar

Antal personer

Månadskostnad

resultat
Samtliga priser är exklusive installation, moms och frakt. Detta är en prisindikation. Begär en skarp offert av PartnerSec genom att trycka på Begär offert och fyll i dina uppgifter.
Samtliga priser är exklusive installation, moms och frakt. Detta är en prisindikation. Begär en skarp offert av PartnerSec genom att trycka på Begär offert och fyll i dina uppgifter.

Fyll i dina kontaktuppgifter för offert

* Månadskostnaden avser molntjänst inkl. support. Finansiering förutsätter godkänd prövning hos kreditinstitut ** I priset ingår en Cloud administratör, uppläggning av företag och kortläsare i CampTrac Cloud, manual + bordsläsare. I priset ingår elslutbleck, öppnaknapp, strömförsörjning, dörrcentral, online kortläsare med knappsats,distans för montage av kortläsare, distans för utanpåliggande montage av öppnaknapp samt test kort för installatör. I priset ingår ett passerkort per anställd per år- levereras årligen på begäran. I priset ingår ej installation, kabel, kabeldragning, eventuella skalskyddstillägg, låssmedsarbeten och dörranpassningar. OBS! Elslutbleck ingår med enkel stolpe. Dörr måste anpassas för medföljande elslutbleck och i vissa fall måste annan stolpe och annan låskista användas beroende på individuella dörrar. OBS! Glasdörrar och skjutdörrar kräver speciallösningar.

CampTrac skyddar det som räknas

CampTrac är marknadens första passagesystem som är designat som ett IT-system. Det betyder att det är, från grunden, byggt för att vara enkelt, säkert och vara riktigt snabbt.

När du vill vara säker väljer du CampTrac

Att välja CampTrac är att välja en lösning som är modern, flexibel och smart. Tack vare dess unika flexibilitet skräddarsys systemet för att passa just dina behov.

CampTracs funktioner

PartnerSecs passagesystem innehåller en rad funktioner som anpassas till varje verksamhets behov.

Webbaserat

Den helt molnbaserade kontrollpanelen är byggd för att hantera passerkort, tilldela mobilnycklar och övervaka aktivitet från var som helst när som helst.

Mobilbaserat

Mobilbaserad passerkontroll river ner gamla strukturer och skapar nya möjligheter. Använd en telefon för att låsa upp dörrar med en enkel knapptryckning.

Modern hårdvara

Besökarna sköter sin ankomst med hjälpa av den automatiska incheckningskiosken – från parkering till att besöksmottagare meddelas om besökarens ankomst. Våra incheckningskiosker skräddarsys för att lyfta verksamhetens grafiska profil.

Integrationer

CampTrac integreras enkelt med applikationer du använder varje dag för att ytterligare automatisera passersystemet. Utforska vårt supermoderna RESTFul API och se hur du kan integrera din applikation med passagesystemet  CampTrac.

Passagesystem

Vem ska få tillträde till vad? Med ett högkvalitativt passagesystem kan du själv styra hur tillgängligheten till dina faciliteter ska se ut. Kontorskomplex, hyreshus, campingar och offentliga byggnader är bara några av de sammanhang i vilka passagesystem används. Allt fler företag, i allt fler branscher, inser fördelarna med att implementera ett sådant system. Allt fler väljer CampTrac.

Välkommen till oss.

Passagesystemet CampTrac

CampTrac är ett heltäckande passagesystem som går att anpassa till alla typer av verksamheter och syften. Systemet är utvecklat så att det ska kunna nyttjas av alla kunder som kan tänkas ha behov av det. Det är denna inställning, att inkludera alla, som gjort vårt passagesystem till ett av marknadens snabbast växande.

I denna text kommer vi att tala om alla aspekter av CampTrac. Vi kommer att beskriva passagesystemets olika funktioner och användningsområden. Vi kommer dessutom att tala om de kunder som använder sig av passagesystemet – och detta kommer vi att göra nu:

Våra kunder

När vi säger att vårt passagesystem används av varierande företag och organisationer så menar vi verkligen det. CampTrac fungerar lika effektivt för såväl stora som små verksamheter. Det passar utmärkt att använda i såväl stora fastighetskomplex som i organisationer i behov av färre läsare, så som exempelvis campingar. Här följer några av de vanligaste kunderna som använder sig av vårt passagesystem:

Fastigheter med flera hyresgäster

CampTracs funktioner kommer till sin fulla rätt när det används av fastighetsägare som hyr ut lokaler till företag. Passagesystemet erbjuder ett effektivt sätt för varje enskild hyresgäst att överblicka sin egen verksamhet. Vem som har tillgång till vilken del av faciliteterna. Även vilken personal som är på plats och vilka gäster som ska komma. Överblicken ges också till fastighetsägare och reception (om sådant finns), som – till skillnad från varje enskild hyresgäst – kan se relevant information om hela byggnaden. Det kan exempelvis handla om gemensamma utrymmen, såsom konferenslokaler, och uthyrning av dessa. CampTracs passagesystem anpassas utefter varje fastighets unika förutsättningar.

Camping, hamnar och resort

CampTracs passagesystem har använts av företag inom turistnäring och rekreation i över 25 år. Sedan 1995 har vårt system underlättat för varierande verksamheter runt om i landet. Under dessa år har vi lärt oss hur denna typ av verksamheter fungerar och vilka behov som finns. Detta har gjort oss till ett självklart val för mängder av företag och organisationer.

Idag används passagesystemet av allt från campingar och hamnar till internationella koncerner. Med hjälp av CampTrac kan företaget i fråga lätt styra vem som ska få tillgång till vad, vid vilket tillfälle. Det kan exempelvis handla om tillträde till dörrar, garage, duschar, spaavdelningar, bastu, gym och tvättmaskiner. Kunden berättar vad den behöver, och vi ser till att det blir gjort. Svårare än så behöver det inte vara.

Delad kontorsmiljö

Det råder inga tvivel om att vi befinner oss i ett kontorshotellens tidevarv. Allt fler verksamheter väljer delade kontorsmiljöer och detta ställer stora krav på smidiga passagesystem. Inte nog med att många verksamheter ska ha tillgång till sina egna avdelningar av faciliteterna och kontorets delade utrymmen. Det är dessutom en mycket föränderlig miljö. Verksamheter flyttar in och ut på löpande band och passagesystemet måste, snabbt och enkelt, kunna anpassas efter en sådan verklighet.

Som tur är så finns CampTrac. Med vårt passagesystem så kan kunden enkelt styra vem som ska ha tillträde till var och vid vilket tillfälle. Konferensrum, mindre mötesrum, servicefaciliteter och andra utrymmen får läsare och respektive person får bricka, passerkort eller vad man nu väljer. Passagesystemet kan dessutom användas för betalningar. Detta innebär att de som nyttjar kontorsmiljön kan betala för de produkter eller tjänster som företaget vill ta betalt för. Skrivare, kopiator, mötesrum eller något annat. Kunden väljer, vi ordnar.

Boka gratis demonstration av passagesystem idag

Vi erbjuder kostnadsfri konsultation och demonstration av CampTrac till alla.

Kontakta oss för att boka en tid redan idag!

Våra funktioner

CampTrac är ett system som är rikt på funktioner som bidrar till smidighet för våra kunder. Under åren som aktiva i branschen har vi utvecklat passagesystemet successivt. Detta för att uppnå det övergripande målet att ge varje kund en lösning som passar perfekt med deras behov. Hittills har vi minst sagt lyckats bra.

Här följer några av de funktioner som du som kund kan nyttja då du väljer vårt passagesystem:

Betalning

Teknikutvecklingen går ständigt framåt och få områden utvecklas så snabbt som betallösningar. Vårt passagesystem möjliggör för kunden att ta betalt av sina gäster genom den digitala nyckel som vi tillhandahåller. Det kan exempelvis handla om en camping där passerkortet till dusch och badrum också kan användas för att köpa glass eller hyra utrustning. Smart, eller hur?

Tillträde

Passagesystemets primära funktion är att ge gäster/kunder tillträde till ett företags faciliteter. CampTrac används idag av mängder av företag, bostadsföreningar, hotell, campingar och hamnar. Detta för att se till att rätt person har tillgång till rätt utrymmen vid rätt tillfälle.

Automatisering

Trots att teknikutvecklingen gått så långt så är incheckning och utcheckning över disk, i många fall, snarare en regel än ett undantag. Med CampTrac passagesystem så kan denna och många andra procedurer automatiseras. Som kund kan du lägga dina resurser på att effektivisera och optimera verksamheten istället för att avsätta personal för något som ett system kan lösa.

Utomhusbruk

För oss på Partnersec är det A och O att erbjuda alla kunder en lösning som passar just dem. Detta innebär i praktiken att vårt utbud av produkter måste kunna matcha en lång rad olika behov. Att erbjuda intelligenta kortläsare som är framtagna för att klara utomhusmiljöer, med allt vad det innebär, är centralt. Vi har lösningar som tål både höga och låga temperaturer, och som står pall för väder och vind av olika slag.

Har du funderingar om vårt passagesystem?

Det finns mycket att säga om vårt passagesystem, och vi säger det gärna. Om du saknar svar på din fråga om CampTrac eller om Partnersec – hör av dig till oss direkt!

Du når oss på info@partnersec.se eller via telefon på 08 630 53 00.

APV

CampTrac är ett APV-system. APV står för Access, Payment och Visitor. De tre orden sammanfattar vad vårt passagesystem kan användas till. Låt oss använda ett exempel för att visa hur det kan se ut:

Ett hotell använder sig av vårt passagesystem och kan därmed ge sina gäster tillgång till rum och andra delar av faciliteterna. De kan också ge sina gäster möjligheten att betala för varor och tjänster genom att använda sin smarta nyckel. Detta är väldigt smidigt då man exempelvis har ett spa, gym eller annan typ av anläggning i anknytning till hotellet. Hotellet själva kan dessutom få en god överblick över sin beläggning, sina gäster och sina faciliteter.

Vinsterna med att använda ett APV-system är många, och dessa är några av dem.

Krångel-reducering

Tiden då mynt och nycklar dominerade campingar och resortanläggningar är över. När du väljer CampTracs passagesystem väljer du, framför allt annat, smidighet. Gästen får ett kort och/eller en virtuell nyckel som kan användas genom mobiltelefonen. Med detta kan de göra allt de behöver på området. De kan få access till stuga eller rum, dusch, badrum, garage, gym – ja, vad det än kan handla om. Med passagesystemet kan de dessutom utföra betalningar, vilket vi varit inne på tidigare. Enkelheten ligger i att allting görs med samma verktyg, och det är förstås oerhört krångel-reducerande.

Trygghet

CampTrac och alla tillbehör är krypterade och bygger på den allra senaste tekniken. Detta innebär att gästen/kunden kan känna sig helt trygg med både sin access och med de pengar som hen laddat på sitt passerkort. Passagesystemet bidrar dessutom till trygghet för företaget. Detta eftersom de, med hjälp av CampTrac, lättare kan se vilka som har tillgång till vad på området. De digitala nycklarna är omöjliga att kopiera, vilket adderar ytterligare ett lager av trygghet.

Nöjdhet i alla led

Både våra kunder och slutkunden gynnas av CampTrac. Detta är en av de allra viktigaste styrkorna med vårt passagesystem. Det är enkelt och väldigt smidigt att använda sig av samma nyckel för både access och betalning. Detta skulle nog de allra flesta instämma i. Samtidigt som kunden ges smidighet så ges du, administratören, en god överblick över sin verksamhet. Detta samtidigt som den automatiserade aspekten av vårt passagesystem bidrar till att man kan lägga resurser på annat än reception och liknande tjänster.

Så jobbar Partnersec

På Partnersec är vi experter på att leverera APV lösningar som är anpassade till varje enskild kunds behov. Detta är en grundbult i hela vår verksamhet, och en viktig anledning till att vi nått den position vi har idag. Vi strävar alltid efter att anpassa vårt passagesystem till kunden och inte tvärtom. Sedan CampTrac började utvecklas år 1995 har mycket hänt. Vi har ändrat, byggt om och utvecklat systemet i många led. Idag är vårt passagesystem en av de mest avancerade och samtidigt lättillgängliga plattformarna på marknaden. Detta är vi väldigt stolta över.

Vår vision

”The World’s Best First Impression” är PartnerSec’s vision, och denna lever vi efter. Vi vill ge alla våra kunder, stora som små och i alla branscher, möjlighet att ge sina kunder ett gott intryck direkt. Våra produkter – såväl passagesystem som andra typer av system – tas fram med detta i fokus. Genom att erbjuda smidiga, säkra och automatiserade lösningar når vi vår vision.

Passagesystem och besökshantering

Denna text har handlat genomgående om vårt passagesystem CampTrac. Detta är dock inte det enda APV-system som Partnersec har byggt. Förutom passagesystemet erbjuder vi ett cloudbaserat besökssystem som heter CavVisit. Systemet riktar sig till verksamheter som tar emot besökare. Precis som med passagesystemet så kan även detta system anpassas helt och hållet utefter det specifika behovet hos kund. Företag, organisationer och föreningar i olika storlekar och branscher använder sig av CavVisit varje dag.

Boka gratis demo!

Vill du ha en närmare presentation av vårt passagesystem? Kontakta oss för att boka in en kostnadsfri demonstration redan idag. Detta gäller för alla företag, stora som små.

Välkommen till oss!

Boka demo!

Kontakta oss så återkommer vi med förslag på tid.

Jag vill ha offert!

Kontakta oss nu så återkommer vi med en offert.

Thank you!

Your contact form has been sent to PartnerSec. We will get back to you shortly.