PartnerSec släpper en större uppdatering av det molnbaserade automatiska besökarhanteringssystemet – CavVisit v1.3.
PartnerSec har nu släppt en stor uppdatering av CavVisit vilket är en av det största uppdateringarna någonsin av det automatiska besökarhanteringssystemet CavVisit.
Det helt nya CavVisit 1.3 är gjord för moderna företag och organisationer i en internationell miljö som vill ge sina besökare ett enastående första intryck och skapa ett sömlöst flöde av inbjudan och hantering av besökare.
CavVisit 1.3
Den nya versionen 1.3 inkluderar;
- Multi-site support som passar för globala verksamheter.
- Stöd för flervåningshus med flera företag som är lämpligt för fastighetsägare som hyr ut kontorslokaler i höghus.
- Virtuella nycklar. Besökare får virtuella QR-Keys som är en unik typ av QR-koder som används för att automatisera ankomstregistrering och öppna dörrar i fastigheter anslutna till PartnerSec CampTrac APV system.
- MS Outlook-integration. CavVisit upptäcker automatiskt inbjudningar till möten i MS Outlook och skapar dem i systemet samt skickar ut virtuella QR-key® till besökare för självbetjäning vid ankomst.
- Google Kalender integration. CavVisit upptäcker automatiskt inbjudningar till möten i Google Calendar och skapar dem i systemet samt skickar virtuella QR-key® till besökare för självbetjäning vid ankomst.
- Designläge för självbetjäningskiosker. Självservicekioskerna kan nu konfigureras så att de passar direkt i linje med företagets designbok. Bilder, färger, typsnitt, storlekar och plats för text kan alla ändras.
- Slack integration. Administratören kan skapa en SLACK-kanal som visar alla meddelanden om besökare som kommer.
- Virtuella tangentbord. CavVisit har nu en helt ny kiosktyp som är gjord för större pekskärmar med virtuellt tangentbord (24 till 64-tums pekskärmar).
- Besökskiosk med flera företagsval. Den helt nya besökskiosken för pekskärm kan konfigureras så att användaren först måste välja vilket företag de kommer att besöka (klicka på logotyp eller företagsnamn) och sedan ange sin information. Varje företag har sina unika inställningar.
- Automatisk in- och utcheckning. När CavVisit används tillsammans med CampTrac APV-systemet från PartnerSec kan besökaren använda den virtuella QR-nyckeln för att checka in med hjälp av den nya QR-201-läsaren samt utcheckning.
- Besöksförfrågan. Godkännande eller avslag på besökares ansökan för ett besök. Den här funktionen gör att besökaren kan registrera sig som en besökare (när besökaren inte är förregistrerad av en värd) på den helt nya pekskärmen och en begäran om godkännande av besöket skickas till värden via SMS. Värden godkänner besöket innan besökaren släpps in.
- Automatisk påminnelse av möte. Det finns en ny tjänst som automatiskt kan påminna besökarna om deras möte. Hur påminnelsen ska ske ställs in per företag/anläggning.
- Single-sign-on. Enkel inloggning för receptionist och administratörer. Med single-sign-on funktionen kan användaren starta programmet utan att ange användar-id eller lösenord på ett säkert sätt.
- NDA- och GDPR-avtal. Systemet kan nu ställas in så att besökare ska godkänna både NDA- och GDPR-avtal innan besöket kan ske.
- Och många fler.
Carl-Hugo Bellmark, Director of New Business – PartnerSec
”-CavVisit 1.3 är en så kallad ”game changer” för oss och våra kunder. 1.3 är nu ett modernt automatiskt besökarhanteringssystem som vänder sig till företagsanvändare i en internationell miljö.
Jag vill ge ett stort tack till våra kunder som beslutade sig för att både lita på och investera i oss för att göra detta möjligt. Utan deras stöd och behov av innovation skulle PartnerSec och CavVisit inte vara vad det är idag.
Betydelsen av molnbaserad automatisk besökarhantering har ökat när behovet av effektiva möten och en säker besöksvänlighet har vuxit.”