Sollentuna kommun väljer besökssystem från PartnerSec
PartnerSec vinner upphandling av besökssystem till Sollentuna kommun. Upphandlingen avser ett cloudbaserat besökssystem för nya kommunhuset, Turebergshuset, där Sollentuna kommun och kommunägda företag kommer att använda plattformen CavVisit för besökshantering. Lösningen består av besökskiosker där besökare både kan checka in/ut och registrera sig, Microsoft Active Directory integration för inhämtning av besöksmottagare och Microsoft Outlook integration för automatisk inbjudan av besökare.
Besökssystemet kommer att hantera besökande kommuninnevånare och egna anställda. PartnerSec levererar det cloudbaserade besökssystemet CavVisit.
Besökssystemet kommer att automatisera kommunens besöksprocesser med QR-koder, SMS och intelligenta integrationer.
Sollentuna kommun har drygt 76 000 invånare och har ett attraktivt läge med goda kommunikationer. Här sjuder av liv, med många företagare och handel. Här finns också fina naturområden och kulturaktiviteter.
Sollentuna kommun är cirka 58 kvadratkilometer stor. Det finns tio kommundelar och centralorten heter Tureberg. Pendeltåget går genom hela kommunen. I Sollentuna finns hela fem av pendeltågsstationerna på linjen mellan Stockholm och Märsta.
Kiki Bellmark, försäljningschef PartnerSec, ”-Vi är stolta över att få leverera cloudbaserat besökssystem till Sollentuna kommun. Det var en professionellt genomförd upphandlingen med höga krav på IT-säkerheten kring lösningen och där vi uppfyllde samtliga krav. Vi ser fram emot ett långt samarbete kring besökshanteringen i kommunen.”
Mer om det cloud-baserade automatiska besökssystemet CavVisit: https://www.partnersec.se/besokssystem/
För ytterligare information, kontakta: Kiki Bellmark, +46739598825 epost: kiki.bellmark@partnersec.se
Undrar du över något eller vill veta mer? Här gärna av dig! KONTAKT